من زن هستم
من زن هستم



من خدای دوم این کائناتم!!!

مرا کم مخوانید
من خدای دوم این کائناتم
تو ای مردزادهء من
تو در دامانم پرورش یافتی
تو شیرهء بدنم را مکیدی
تو بار اول مرا صدازدی
آری مادر
گاهی پای گهواره ات
بیدار ماندم
گاهی ترا قدم گذاردن
آموختم
من تو را بارها زندگی بخشیدم
تو مرا ذلت و خواری
من ترا با خودت آشنا کردم
تو هویت مرا پامال کردی
 


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت23:39---6 ارديبهشت 1391
────(♥)(♥)(♥)─ به نام خدا ───(♥)(♥)(♥)

──(♥)██████(♥)(♥)█████


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 1160
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)